Wednesday, August 12, 2009

milles asi? ehk proloog

Tartus on tore - tegelikult ka! Aga kui oled liiga kaua ühe koha peal olnud, muutub ka kõige toredamates paikades igavaks, siis tuleb ära minna! Ma olen juba korra käinud ära - elasin, õppisin ja töötasin Belgias ja siis jälle aasta Tartus. Umbes poole aasta eest tekkis soov taas rändama minna ja sedapuhku ülikooli abiga. Nii siis kandideerisin stipendiumile Põhja Carolinasse Greensboro Ülikooli - lihtsalt ilma linna kohta eelneva materjali otsimiseta ja ilma pikema aru pidamiseta:D - nad õpetavad ju seal ka ajalugu ( Kuidas näevad nemad Euroopa ajalugu, mitte et nad mingid tulnukad oleksid, aga siitpoolt lompi paistavad asjad ikka teistsugused) ja midagi riigiteaduste sarnast (Political Science)! Ei soovinud ka nii ruttu bakalaureust kätte saada - ma ei usu, et kolme aastaga võib saada spetsialistiks, aga sellest ehk kunagi hiljem - üliõpilasvahetus on igal juhul kasulik ja vahva. Niisiis ma kandideerisin stipendiumile ja ma ka sain selle ( ilmselgelt ei eksisteeriks vastasel korral seda blogigi) Siin kohal tuleks veel mainida, et ma pole blogi kirjutaja tüüp:D - veits hilja vist ülestunnistus, aga kord küsis üks mu gümnaasiumiaegne klassiõde, et milleks inimesed blogi peavad. Vastasin talle, et Jumal (kõrgeim jõud kui soovite) lõi blogi tarkade inimeste kaitseks ja lollide lohutuseks - et targad ei peaks kuulama lollide bläma ja viimased saaksid rahulikult oma mõttevälgatusi avalikustada, teades, et vähemalt keegi neid loeb. Võibolla olekski kohutav, kui tuleksin teile oma vahetussemestrist lobisema ja kordaksin sada korda mõnd mulle põnevat, aga teie jaoks lootusetult kauget, igavat ja tähtsusetut detaili. Blogi olemusest arvan ma endiselt sama, aga nüüd pean ka mina oma esimest blogi.
Niisiis ma kandideerisin stipendiumile Põhja Carolina Ülikoolis Greensboros ja ma sain selle - see blogi saab olema minu vahetussemestri kirjeldus (tõenäoliselt sisaldab ka mõningaid kõrvalepõikeid) ja ma loodan, et suudan siia kogu 5 kuu jooksul, mis ma ära olen ka midagi postitada - algus on küll ju paljutõotav. Hetkel ei ole ma veel Greensboros ja pole ka veel Ühendriikides - olen kodus ja valmistun reisiks - tõeline algus saab loodud ehk 18. augustil - igal juhul kes vähegi on huvitatud lootusetult kaugetest, igavatest ja tähtsusetutest detailidest, millest ma suure tõenäosusega koju naasnuna enam lobisema ei hakka, või mida ma ka siis enam mäletada ei pruugi, olete igati oodatud seda blogi lugema ja kommenteerima.!

1 comment: