Sunday, December 6, 2009

Semiformal

See saab olema eelviimane postitus, see räägib tõenäoliselt eelviimasest peost - ametlikult küll viimasest. Aeg siin hakkab ümber saama ja mina olen peagi tagasi kodus. Aga ametlikult lõppes siis vahetusaasta 3.detsembril suure lõpupeoga, see on midagi sarnast koolilõpu ballile. Semiformal ainult tähendab et sündmus ei ole nii pidulik ja ei nõua ülipidulikku riietust, kuid teksades ka kohale ilmuda ei tohi, tüdrukutel vaikiv nõusolekuga kleit. Midagi oli selles siiski rohkem pidulikku, meid sõidutati kohale limusiinis ja peopaigas oli limusiini ees punane vaip, mida mööda sai hoonesse kõndida. Väikene vastuvõtt, mõni kõne ja siis korralik tantsupidu, muidugi ei puudunud ürituselt kuninga ja kuninganna valimine. Enne hääletamist lepiti kokku et kuningaks hääletame Endrique , vaieldamatult ühe naljakama tegelase rahvusvaheliste tudengite hulgas. Tüüp lihtsalt armastab raamatuid, ta käib ostukeskuses igal pühapäeval raamatut lugemas, arvake ära mida ta New Yorkis tegi - jap luges Central Parkis raamatut. Aga ta oli õnnelik, et kuningaks sai. Pidu oli nagu ikka rahvusvaheliste tudengite peod - meeletu, aga seda kirjeldada pole mõtet, ma olen seda juba teinud kusagil eespool. See sissekanne jääb lühikeseks, aga teile veel kord nautige jõuluaega ja püsige lainel - seda ei ole enam eriti palju .

4 comments:

  1. Millal Eestisse tagasi jõuad? Siin kisub natuke igavaks juba?

    ReplyDelete
  2. 17 detsember
    kus kisub igavaks, Eestis või minu blogis?

    ReplyDelete
  3. Eestis pigem, sess on alanud ja kõik õpivad seega mul pole midagi teha, kui ainult õppida. Aga sa võiks blogisse tihedamini sissekandeid teha. :)

    ReplyDelete
  4. :D palju asju võiks,aga ma ei taha oma aega arvutisse raisata, siin on nii palju muud teha. igal juhul edu sulle sessiga. :)

    ReplyDelete